Életünk virágai-Aranykor


100x70 cm, feszített vászon, akril

Ajánlom annak,aki érzi, hogy halad az úton, teljesíti feladatait, bár néha küszködve, de tökéletesen megoldva. Ajánlom annak,aki visszatekintve eddigi életére, látja,hogy jól teljesít, látja, hogy igen,Isten, a Forrás és az Univerzum vele van, hallgat intuícióira, tesz magáért, tett magáért, elmondhatja: "szembenéztem, belenéztem mélységeimbe, megláttam az "Esendőségében tökéletes" embert, magamban, szeretem magam úgy, ahogy vagyok..."
Annak, aki látja visszatekintve, hogy a nehézségek is érte voltak, vannak...
Ajánlom annak, aki látja az élet körforgását és látja azt, hogy ott a cél, az aranykor, látja és tudja, hogy:
Minden Egy
Meghaladta
Megfejlődte
Nagy ívben, jobbra fel, az ég felé
Közben belül az élet virága ragyog, tökéletes tiszta fehérségben
Krisztusi energia van mögötte, támogatja, szereti,védelmezi
Az egész egy egység
Az egész egy védelem
Teremtés
Szerelem
Harmónia
Halál
Élet
Egy szelete a körforgásnak
Utolsó
Bónusz Élet...

Megtalálta tulajdonosát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése