Pécs

 


Kedves Követők!
Ma Pécs következik. Szeretem megfesteni ezt a látványt, sokszor, sokféleképpen látom, mindig más hatása van. Van, hogy piros, máskor lila vagy zöld és ezek a változatos színek eszembe juttatják, hogy milyen különleges és egyedi ez a város és maga a TV torony. Számomra mindig azt jelképezi, hogy milyen sokféle ember él itt, mindenféle energiával.
Kora reggel, ahogy haladtam a belváros felé, zenét hallgattam és néztem a piros lámpánál állva a szomszéd autóban ülőket, ahogy beszélgetnek, egymásra mosolyognak. Néztem a gyalogosokat, azon gondolkodtam, hogy vajon az a piros cipőben sétáló lány tudja-e, hogy milyen szép, vagy az a fiú boldog-e az iskolában, vajon ez a sok ember az utcákon tisztában van-e azzal, hogy minden nap új lapot húzunk és lehet ma másként élni? Ha csak pár percre...akkor lehet, hogy minden nap egy perccel többet, aztán egyre többet. Tudom, tudom, vannak kétkedők, vannak borúlátók, hogy de nem olyan könnyű....természetesen mindenkinek megvannak a maga nehézségei, harcai, fájdalmai, küzdelmei, veszteségei. Csakis azért merek erről írni, mert nekem is. A képeimmel erőt szeretnék adni, egy kis töltődést, egy kis más nézőpontot, egy kis színességet, egy kis újat, egy kis reményt. Ma reggel arra gondoltam, hogy miért vagyok hálás, itt Pécsett, ahogy megyek reggel a munkahelyemre. Végiggondoltam, aztán szép sorban elkezdtem hálát adni, kezdve a legapróbb, szinte jelentéktelennek tűnő dolgokért a legnagyobbakig és valahogy még jobban sütött a nap és egyre több mosolygós embert láttam és egyre jobban éreztem a szeretet energiáját, a kedvességet, az örömöt. Megpróbáltam, sőt megtettem és sikerült. Pici, apró lépésekkel.
Ezen a festményen is ilyennek láttam a várost és az azt körülölelő energiát, arany ragyogással és éltető színekkel. További kellemes ragyogást kívánok Mindenkinek. Valahogy találjuk meg magunkban a jó érzéseket és növesszük:-)

A festmény megvásárolható!

40x50x4 cm, olasz prémium minőségű feszített vászon, akril, lakkozott, szignózott alkotás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése