Felfényesítés

 



Fény és ragyogás - "Ragyogtatás" című festményem, 2017.
Csak két színnel dolgoztam, az arannyal és a feketével, mégis ragyog. Miközben vizsgálgattam ezt a régi képemet, megláttam a fotón egy fénycsíkot. Erről eszembe jutott a "felfényesítés" . Ezt a szót sok-sok évvel ezelőtt hallottam egy elismert asztrozófus előadásán.
FELFÉNYESÍTÉS....
Vajon másnak mit jelenthet ez a szó?
Nekem azt jelenti, hogy ragyognunk kellene. Mindenkinek!
A jelenlét állapotában úgy vélem, hogy auránk mindig fényes, ragyogó és össze tudunk kapcsolódni egymással, lélek a lélekkel. Úgy vélem, az lenne a cél életünk során, hogy a legnagyobb sötétségben, a legnagyobb félelemben, bánatban is megtaláljuk egymást, azt a teret, ahol szívünk megnyílik, összekapcsolódik és biztonságban érezzük magunkat.
Kedvességgel, empátiával szerinted sikerülhet? A Felfényesítés? Gondoltál arra, hogy milyen hatása lehet annak, hogy valakivel, akárkivel, bárkivel kedves vagy, vajon mit indít el benne? Bele sem gondoltál eddig, hogy van, akinek csak a napját "fényesítetted fel", de van, hogy valakinek megoldod egy régóta fennálló problémáját. Ugyanis, a kedvesség falakat tud lebontani.Szeretet cunamit tud elindítani ez... tényleg. Próbáld ki. Naponta egyszer. Nagyon egyszerű
🥰
Fényesítésre fel😅🥰❤️💫🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése